så e det

Typiiiisskt mig , jag vet inte hur många mobil jag förstört pga vatten :( ..
Och det känns ruttet nu eftersom numret jag behöver för att få tag i killen som ska visa lägenheten finns i den mb :( .
Har mejlat honom så får hoppas & be att han  hinner läsa mejlet och ringer mig , annars kommer jag bli väldigt ledsen .
Annars har jag jobbat idag , hem ganska tidigt bara lyssnat musik , druckit kaffe & njutit i solen  :) .
Gud vad det känns jobbigt att bo hemma på något sätt :/ .. det är  inte som jag vill ha det liksom .
Mammas mat , mammas regler , mammas grejor , får lite små panik !! :P
Idag har jag fått lätta på mina problem , min älskade jullle förstår allt , tack för hjälpen . Du är världens bästa :)
Nej nu ska jag ut & gå lite me fanny , i björka  , området ju hahahhahah !!
Saknar alla verkligen alla härifrån , minns när vi va små , det va den roliga tiden verkligen.

Önska mig lycka till idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0