Jaha .

Ett bra tag sen man skrev .
Men ar ju i Sunny nu , helt okej har nere :) , for mycket fest for lille mig , haha !!
Inte riktigt mitt favve stalle men jag har ju daniela , jesper & vasko , det ar tur det :D
Igar tog jag det lungt inget, viking for mig inte , sa ar uppe tidigt , ska ga & fixa frukost till mina sma barn , hhaaha :)
Borjar sakna allt hemma snart 2 veckor har & 1 i grekland innan dess ju.
Har en hel del att fixa nar jag kommer hem , men ska bli skont att komma hem till  familjen  & jobb .
Nu ska jag ut & leta efter ett bageri , Kommer jag inte hem mer , har jag gatt vilse  . haha !!

Syskon & mamsi , Saknar er jaattte mycket !!

Puss


Kommentarer
Postat av: mamsi

vi saknar dig jättemycket ochså gumman...var rädd om dig puss och kram

2009-08-19 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0