Hemsk ..

Morgon ...
Ar helt off , svullen som en ko & har ont i benet , kan inte sova !!
Uscch vad jag inte orkar mer nu .
Ska forsoka halla humoret uppe dom sista dagarna :).
Dom andra ligger och sover, ska ga & kopa en kaffe & satta mig nagonstans ett tag och njuta .
Sen bli det nog stranden , har inte fatt nagon farg allls :( 

Jag har lart mig mina granser inom manga omraden , nu ska jag bara lara mig att hantera dom pa ratt satt.
Men det finns en grej som jag alltid kommer vara svag for ...

Saknar er sa mycket dar hemma ses pa lordag mina hjartan :):)

Kommentarer
Postat av: Besii

Illa om du kommer hem och är vitare än mig pumpa! :D

2009-08-21 @ 19:03:40
URL: http://beezzii89.blogg.se/
Postat av: emelie :)

i miss u :D

2009-08-22 @ 15:11:40
URL: http://bexzan.devote.se
Postat av: Lina

Hahahah , jag är väldigt vit ska du veta :P hahha

2009-08-22 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0