extremt ..

Förrvirad .
Vet inte ens vad jag ska tänka ,säga eller känner mer !.
Att bli så sviken av egenligen sin näraste man har , det är hemskt.
Men inte första gången , så nu försvann bara allt .
Folk har alltid sagt är jag är en kall människa , så är det inte .
Jag har kämpat in i det sista med många, men man kan inte trappa över sina egna !
Det är jag som varit den som hållt ihop oss, den som gjort saker för dig , den som lyssnat & ställt upp mest .
Skulle inte varit jag , för det skulle varit du !!
Ussch , känner mig verkligen helt tom just nu !
Vid såna här tillfällen vill jag kunna ha någon att luta mitt huvud mot & gråtta ut !
Det fanns en person som jag litade på till 100 % , som allt fanns där när jag var ledsen, som alltid hjälpte mig att kämpa emot problemen och fick mig på bättre humör , men det va den enda människan som jag verkligen har kunnat öppna mig för & brätta allt och vara bara mig själv ! .
Saknar det så mycket verkligen, det stödet & den säkerheten.
Det är verkligen tur att jag har min syskon & vänner .
Mina syskon är verkligen , allt allt mitt allt ..
Rebecca du är bara för underbar ,det vet du om :)

Igår var jag med mormor i kyrkan och tände ljus för morfar.
Så sa hon tänk att det va här vi låg på knä och gifte oss för 59 år sen.
Jag såg verkligen hur ont det gjorde i henne , hur mycket hon bara ville ha honom tillbaks.
Världen är så hemsk , så hemsk .

Julle - Du vet att du betyder så enormt mycket för mig.
Att du finns där när jag behöver prata , visst vi kan inte ses ofta , men det betyder jätte mycker för mig att du finns där .
Saknar er så enormt mycket .  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0