Dagarna ..

Godmorgon :)
Senaste dagarna har jag jobbat & varit hos mormor &  kollat lägenheter , Svårt val :/ !!
Igår åkte jag , rebecca & steffi ut till bjusfestivalen "Jaaa" , kolla när hennes lillebror sjöng :)
Åt lite mat & ja inte mycket mer .
Sen ner mot stan för fika & vattenpipa på mezo  :) , samma gammla folk fort.f där !
Saknar att jobba där lite ibland faktiskt , konstigt !!
Igår när vi åkte från bjuv , var det helt mörkt & varmt i bilen & vi lyssna på tracy , jag lovar det känns som jag svävar vid såna tillfällen !!
Är verkligen så glad för dig boockas , så länge vi tjatat om att hitta den riktigt kärleken , du har verkligen lyckats nu :). Ikväll blir det lite vin med boockas , like the old days !! :)
Har även bestämt mig att lägga ner rökningen och all skräp mat , jag trodde verkligen mitt hjärta skulle stanna igår så ont jag hade. Och allt folk jag träffar nu säger att jag blivit lite tjock , hihii !! iknow ! så nu är det ändring på det !! :D
Nu ska jag in i duschen & sen möta upp mormor för att gå på ikea :)


Det känns som jag saknar något väldigt mycket , men kan inte komma på vad :/


Kommentarer
Postat av: kalle anka

Det är ju mig du saknar :P

2009-08-29 @ 10:37:41
Postat av: lina

Klart mongo <3 !! :D

2009-08-29 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0