Vad äter man på påsken ? .

Jag har blivit dålig på att blogga , haft mycket jobb.
Pappa har åkt till polen inatt , så varit mycket att fixa.
Va nyss och lucha med danne , min älskade bror :) .
Nu ska jag ut i stan för SHOOOPPPIING :).  
Nu 'är man ledig till tis kväll , hur underbart är nu inte det :) .
Helgen kommer nog bestå av mycket fest. :) 
Och lörd el söndag , ska jag bjuda alla älskade vänner på påskmiddag ,
Men jag har ett stort problem , jag har aldrig firat påsk , så vad ska man ha för mat ? .
GE MEJ TIPS :) 
Kommer mer sen , puss :) 



Kommentarer
Postat av: emelie larsson

försökt få tag i dej men du är aldrig inte på msn eller du svara aldrig på din mobil :/

2009-04-09 @ 13:54:47
URL: http://poorkiss.devote.se
Postat av: Anonym

Loggar in på msn nu :) .

2009-04-09 @ 13:58:09
Postat av: emelie larsson

kan vell göra kyckling eller ngn :) kramkram

2009-04-09 @ 16:07:10
URL: http://poorkiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0