Vad är det ..

Med mig ?! .
Som ni vet har jag varit sjukt i princip hela veckan , trodde det gått över .
Imorse vakna jag , frös , kramper i magen och illamående , så bara springa direkt till toan !!
Inte alls kul : ( har verkligen ont i hela min kropp , och tandvärken är inte rolig !! ,, fyfan va jag ska skälla ut min tandläkare på måndag , han e ju sjuk i huvet !! 
Ligger i soffan bara , orkar inte resa mig :( men jag måste ta tag och börja städa lite :/ .
Lina kommer över vid 5 tiden för matlagning , blir nog lina som får laga , om jag mår såhär :( ! 

Undra vad som kan va fel :/ , jag får hoppas det blir bättre under helgen :) 

Nu ska jag försöka ta mig upp och göra lite vettigt .

Have a nice day :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0