Torsdag .

Vaknade vid 11 idag , skönt att sova ut :) .
Skulle jobbat kl 1 , men kände att jag ville tvätta & städa, så jag börjar vid 4 istället :) .
Skönt att kunna styra sina tider i bland :) .
Så nu har jag städat som en galning & håller på med tvätten ,Sprang ner på torget och köpte nya blommor ,
dom andra börja se lite ledsna ut :) , jag älskar att ha nya och fräsha tulpaner , livar upp stämningen :) .
Nu sitter jag med mitt kaffe och väntar på tvätten :) , öppnat upp alla fönster och solen skiner , mysmys :) , men blåser lite efter som jag bor på 5 våningen , men härligt är det :) .

Idag blir det jobb vid 4 , till 8 skulle jag gissa på :) , det som är bra att jag har ju endån betalt för 8 , mohhha :) .

Är jätte orolig för lillebror :( , varit på årskontroll , han har ju haft problem med njurarna sen han va liten , spenderat väldigt mycket tid på sjukhuset som liten , men du klarade dig , och det är vi alla lyckliga för . men tydligen nu , finns det nått som inte stämmer :( , vi ber om att det inte ska va något större fel . så nästa vecka ska jag gå med honom .
Tycker det är så fel ! , vi syskon har fått ta så mycket skit , men alltid klarat oss igenom det tsm , ävenfast vi har "förlorat" vår stora syster , men det går inte en dag utan att vi tänker  på henne , hoppet försvinner aldrig om att vi alla ska få vara tillsamans som vanligt . Men våra föräldrar lever och njuter av livet . dålig stil tycker jag .  men vi syskon har varandra , ni vet att ni är mitt allt :)

Nästa vecka är det påsk , då har man lite ledigt :) skönt skönt . 

I helgen blir det ta det lungt & njuta bara :) . 


Jag , store bror & lille , :) 
Den mista är störst , haha :) 

Store brors tatuering
S & D & L & T & E , 
Ni är verkligen mitt allt  ! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2009-04-02 @ 18:46:30
Postat av: Anonym

<3<3<3

2009-04-02 @ 18:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0