Tisdag ..

Hejsan svejsan :D
Vad har jag gjort , :O , ? 

Igår , hum dagen börja med jobb , på super super humör var jag på :) .
Kom hem vid 3 , städa & duscha , fixa till mig :) .
Sen körde jag kennie , danne & susanna , för att köpa  extensions 
Som ni alla vet , har jag haft jätte mycket problem med mitt hår , inte alls kul och det tycks inte vilja växa ut igen , och jag har ju verkligen komplex för kort hår , så det får bli lite förläning igen.
Men nu har jag tur föra gången betala man ju ex antal tusen , men nu har lille susanna lärt sig göra det :) 
Super bra , så vi tillbringa hela kvällen med håret :) , super bra blir det . 
Någon som är sugen så hör av er :) .

Nu sitter vi lite vid tv:n jag håller på med tvätten och så :) .
Lina kommer snart över för lite kaffe :) .

Sen blir det ca 3 timmars jobb ikväll :) ,  snart har man lite ledigt , super skönt :) .

Hur kan va total snea för man använder ordet villig ?,   Hum jadu , då måste man ta åt sig !! . 
Men jag har lärt mej , gör rätt för dig sen tänk inte mer på det :) . 

                                                                                                     Kommer mer ikväll :) 
Have a nice day :)



Lille sol kom fram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0