sol , sol sol

Nuhar det varit några dagar med sol , underbart !! .
Lär ju inte vara så länge så bara att njuta av det :)

Dagen börja med att jag gick ner till stan möte upp sussi , satt oss på espresso house , latte latte , my love !
Sen gick vi en sväng eller ja typ stan 3 runder , bestämde oss för lite kina mat tilslut :) ,
Möte upp daniela , drog oss till petters , luncha lite med mimmi :) , 
Nu jobbar ALLA , utom jag :( , så ni ska jag spendera en timme hemma , sitter i linne i fönstret med datan , kaffe , cigg .
Araberna nere på gatan , diggar till min musik , haha .eller mina snygga ben ;) hahah . 

Ska träffa suss en runda snart :), Blir väll ännu mer stan & fika , hahah .
Druckit så mycket latte / kaffe så jag håller på att spy .
Men det är bra med kaffe, eftersom jag har gått upp ett antal kilo , så vill jag bli av med dom.
 
Man blir depp för man ser VARENDA jävel med någon i handen , :( 
Satt innan vid rådhustorget och bara rulla tummarna och kolla in folk ! 
Så sa jag till suss kommer du ihåg innan man behövde inte tänka på att träffa någon man blev upp raggade 24/7.
Hon bara ja men lina , då va vi unga och fräsha nu är det dom som är 2 år mindre än oss som börjar synas , haha .
Klockren ju , tack nu e man gammal och sunken , nooot !  hahah .

Jag vill ha en lägenhet kullagatan eller drottningatan eller nedre långvinken , ska spana som en galning nu :)
Det ska va med balkong , hiss , en 3 , badkar och fräsh !!om ni vet se säg till :D

puss pepps ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0