rädd..

För framtiden.
Ska man leva själv, ska man ha barn , ska man bo i sverige ? .
Guud , tiden springer bara iväg och jag har inte en enda plan i livet .
Ångest & panik :s
Genom alla åren , så har ju alla lyckats bli gravida ,  lite sne steg .
Jag har då aldrig blivit det ,  det konstigt , inte ens i förhållande har jag användt något och ändån har jag aldrig blivit det , vilket är bra , men det kommer en baktanke som verkligen gör mej rädd . ÄR DET NÅGOT FEL ? .
Iallafall har jag fått lite kontakt igen med en kille som jag träffa innan .
Jag tyckte verkligen allt va perfekt , men vad hände ?.
Så som vi hade det , är verkligen så jag vill ha det ,  vi gjode varandra glada och hitta på massa grejor , och det handla inte om sex , annars är killar så jävla på och är bara ute efter det , ,men det va helt annorlunda vi kunde sova och allt tsm ändån  hände inget .  det va första gången jag våga vissa för folk att jag träffa någon ananrs brukar jag gilla att smyga med det , vf vet jag inte , men jag hatar skit snack och om man kommer hand i hand med någon vet hela skåne det inom tio minuter ,  NORMALT ? , NEJ .
Väx upp är allt jag har att säga till er  .
Iallafall , så ska vi ta en fika i veckan , ser framemot det .

Igår fick man reda på att pappa flyttar till grekland , när är inte bestämt , dom ska ditt nästa månad kolla skola och så till kevin . Sen ska dom ju sälja företaget & hus och allt , men detta året . Lite hårt känns det . men får se det positivt .

Va nyss och luncha med lille lina :D , nu ska jag jobba om en timme , buuhu
'
Känns som jag va för ärlig i detta inlägget , men vaddå :D
Nu vet ni allt och inget , haha

Take care
 

Saknar dej boockkaas :S

Kommentarer
Postat av: kalle anka

VAAAAA ???? RING MIG GENAST

2009-04-07 @ 21:59:32
Postat av: boockääs

miss u tooooo

2009-04-08 @ 01:12:44
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0