life ....

Hejhej :) 
Vad här hänt nu , känns som det va evighter sen jag blogga , 
men det tror jag inte att det var :)
Sist va ett väldigt depp inlägg :( hehe

Igår va jag , daniela , mimmi kennie & sonny i malmö för shopping 
Blev inte så mkt , eller jo en massa söta grejor till hemmet 2 tunnikor & en kofta & parfym :) ,
trodde det skulle bli mer men ikke , hitta inte så mycker fint .
Sen jobb på kvällen , sen satt jag med danne & peter och gjorde inget , 
men sen kom daniela & mimmi , blev väldigt sent ,  
Mimmi gjorde pannisar, mummsa ;) 

Idag , jobb , hade  inte mycket så jag & nadira satt och röka ihjäll oss ett packet på  6 timmar ikke bra :P.
Kanske åker till tyskland fred natt med nadira och hennes familj , jag å hennes son är ju lika gammla , så kan bli kul :) 
Men om jag måste jobba blir det inget :( 
Sen hem på super humör , solen titta ju fram , gjorde vid mig och drog med mig flickorna till stan :) 
latte , latte vad skulle jag gjort utan min kära vän :) .
Sen till kennie för att ha lite middag :) mysmys , mina små hjärtan :) .

Nu är jag hemma ska städa osv :) .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0