långa dagar ..

Gud vad alla är tråkigt , jobbigt , helt enkelt skit !! 
Igår jobbade jag sen blev  det malmö med mamma & syster , blev 7 par skor :o  & en klänning , inte normalt ! 
Men fina ska ni veta .
Idag var jag barnvakt åt min syster & hennes  vän , dom hade en skol grej , skulle göra en kultur resa i skåne.
Jag drog med dom på en shopping runda i malmö :)
För min del blev det , en klänning ,en tunnika 2 koftor och pannband och öronhängen :) . ladda ett kort på espresso house med 500 , latte e ju mitt liv :)  
Sen har man varit på jobb 2,5 timmar nu !! skiiiiiit , vad jag hatar mittjobb .
Jag jobbar en hela jävla månad på ett helvetes jobb sen tar det 2 dagar så blåser jag allt på kläder .
Men det är något som jag blir glad av iallafall .
Känner mej super depp på livet just nu :(  

Nu ska jag gå handla kina mat med peter till alla gastar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0