Klamydia !!!!

Igår jobbade jag till ca 4 :) 
Pigg och glad va jag , skulle möta susanna i stan vid 5 , hem och fräsha upp mig , 
Daniela kom , så drog vi till stan direkt , Latte latt latte :) jap !    
Jääklar , va jag va på g igår , vi bara körde runt och betede oss som mongo .
- Hej , vill du ha klamydia , haha herre !! kommer video på det senare :) 
Vi är bara allmänt störda :) 
Möte upp mimmi , käkkade ,  släppte av sus , för att dra oss till Ä-holm :) 
Med maxad musik och humöret på topp :) 
Träffad malin , hjälpte henne flytta några grejor och kolla hennes nya lägenhet :) 
Sen lyckades vissa fuckers paja mitt humör på kvällen !! grauw !!
Men igår intog jag mitt spelande igen , JAG GICK PLUS .!!! :D behövde jag efter alla x antal tusen jag gått minus .
- Ja men jag fick bekräftat idag att jag har ingen tur i kärlek  !! hahah .

Nu sitter jag i bilen på väg till jobb "trelleborg"  med en kaffe & cigg och datan :) Stackars min lille pappa , men han får stå ut :) spelar single ladies ,  hhaha okvinnlig :) men det e björnligans låt :D
Inatt fick man sova helt själv:(  , det kändes helt tomt i hela lägenheten , väldigt ovanligt att inte någon deckar hos oss :P.
Idag blir det PAAAARTTTII :) , grillning och mys och sen utgång :) 


Kommer kanske mer sen :) 
Have a nice day !! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0