kärlek ?!

Alla tycks ha kärleks problem nuförtiden .
Ingen tycks veta vad ordet älska betyder nuförtiden !! .
Själv har jag extremt svårt att falla för någon , är det kanske bra ?! , blir ju inte sårad då iallafall.
Jag saknar att ha någon verkligen .
Men jag är glad att jag har alla min vänner :).
Igår satt jag & lina och lyssna på massa gammla låtar, så va jag ju bara tvungen att ha en låt ,
så jag plocka fram ett gammal brev jag hade skrivit till dennis , för där fanns låten , fick verkligen en klump i magen , jag vet att det inte är honom jag saknar men det vi hade.
Men då sa lina en smart sak , - Lina , han har vissat dig fel kärlek , kan det va så ?! . 
Vårt förhållande va ju en ren katastrof  igenligen , men vi gjorde allt för varandra .
Kollade på bilder från när vi va i turkiet , vi såg lycliga ut iallafall . men va vi det ?! .
Bestämt mig för att verkligen föröska lägga ner allt kärleks snack .

rebecca mitt hjärta , skicka sms igår :) .
Hon vill att efter maj , ska vi åka till egypten och jobba :) .
Jag har velat detta skit länge , komma ifrån lite och börja om :) .
Vet att vi kommer ha så sjukt roligt tsm <3 
Boockas & puckoliina , det är bara så !! :) 

Nu sitter jag med lite vin och myser :) , väntar på att jag ska börja tvätta & att lina ska trilla in :) .

Fjantar mig med fanny , haha :) 


                           

Kommentarer
Postat av: emelie larsson

tack för att du svarade när jag ringde som en dåre i dag

2009-04-12 @ 17:34:43
URL: http://ejlarsson.blogg.se/
Postat av: boockas

jaa fyy fan :D Lina är kanske också på, de kommer bli GALET BRAAAA!!! vi kan bo i den lägenheten vi har nu. :D

2009-04-12 @ 23:14:57
URL: http://rebeccathell.blogg.se/
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Jag är nominerad i http://lifeupsidedown.blogg.se/2009/april/dom-5-utvalda-till-veckans-blogg-ar-.html#comment veckans blogg.

Hade varit underbart om jag fick din röst, röstar du på mig så röstar jag på dig någon gång om du vill :)

2009-04-12 @ 23:16:56
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0