hemsk daag ..

Igår va verkligen en jobbig dag för oss alla !! 
Men ni vet att vi klarar allt tillsamans :):) , jag finns här iallafall för er alla .
Vad gjorde vi igår då ?.
Jag & lina gick och luncha lite i stan , sen gick lina , peter & jag hyrde film :) , SUPER DÅLIG , lina lina , haha :) .
Sen va vi bara här hemma , lite små tjafs och så men allt löser sig :) 

Tisdagar är ju min lediga dag igenligen , men varje jävla fucking tisdag ringer min pappa kl 7 .
VART ÄR DU ? 
Blir så jävla arg , han tar liksom bara förgivet hela tiden att jag bara ska stå där ner det passar honom ,!! 
Nu ligger jag & kollar på vakna med the voice , dricker kaffe och är jätte arg !!! 
Ska nog ut och ta en morgon promenad :) . känner mej så arg , och har tandvärk , magvärk ja allt i ett !! 

Have a nice day :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0