förlängesen..

Ohh just nu är jag så depp så depp som det går allt bli .
Sitter i soffan med mitt täcke och datan , hörlurar i öronen "melissa horn - new york" , och vin !! .
En fredag ensam !! skönt endån , det va månder sedan jag bara satt med mig själv och gjorde inget !! 

Vart är livet på väg ?! . 
Det snurrar 10000000 frågor i mitt huvud just nu !! .
Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här !! .

Idag på dagen va jag danne , lina & daniela och åt :) köpte med oss mat satt oss i pålsjö, jag hade kunat sitta på den bänken hela mitt liv !! bara se folk springa förbi , hör fåglarna kvittra , humlorna sniffa på blommorna !! bara inte ha något att tänka på , utan njuta av livet !! 

Jag har insett att felet ligger hos mig .! 
Jag bara leter efter fel för att jag vill inte att det ska va perfekt. 
Ordet perfekt är något skrämmande ord ! 
Så som jag ser på livet , är inget perfekt och kan aldrig bli.
Visst är man super glad i bland , men varför är man det ?! .
Jo för att för studen känns allt perfekt , men igenligen är det inte det ! .
Så fort shopping ruset går bort eller det roliga tar slut är det inte perfekt längre !!
Darför ska jag börja säga , ohh vad jag e glad för tillfället !! 

Känner att allt bara står mig upp i halsen , har 1000 grejor som måste göras och planeras och fixa , men jag har ingen ork längre ingen lust !! . 

Är så arg på mig själv i bland med :/ . jag har jobbat och slitit sen jag var ja ca 12 år , men vart står jag idag ?! , på samma jävla plats !! så dåligt av mig själv tycker jag . jag vill så gärna börja plugga men som alla vet har jag sagt att den dagen jag ha mellan 50 000 - 100 000 på mitt konto ska jag börja , och om jag hade tänkt på detta innan hade jag haft allt fixat och klart !! men jaa det har jag inte gjort, df e jag besviken på mig själv :/ .
Hade aldrig klarat det nu , kan inte leva som en "fattig" student och vrida på kronorna :s .
Sånt har jag aldrig klarat av och vet att jag inte kommer göra det heller så darför tar jag inte steget för jag vet att jag kommer komma tillbaks på 0 lika snabbt !! 

Ne nu ska jag sluta deppa och kolla lite tv.
men jag måste se det positiva jag har underbara vänner & familj :) 
God natt !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0