det tog hårt i mig .

Igår mådde jag verkligen så dåligt att jag trodde min kropp skulle svika mig och bara trilla ihop :( .
Så jag gick upp till sjukan med lina , vänta & vänta som vanligt ,
Och när man "skrivs" in , så får man ju prata med en tant och när jag sagt alla problem , fråga hon  - du är inte utbränd , jag fick en klump i min mage , min mamma har sagt det många gånger till mig , men jag är 19 år ?! . då tror man inte det direkt !! .
Men ja doktor kom in och börja kolla på mig och så , sen börja han fråga hur jag mår psykiskt , vi diskutera fram och tillbaks sen säger han att jag borde uppsöka en läkare jag litar på , för det är inget fel på min kropp jag är utbränd , mår psykiskt dåligt .
Det gjorde verkligen så ont när han sa det :/ , kunde inte sluta gråta , grät hela vägen hem grät mig till sömns :( . vaknade upp säkert 3 gånger i natt , av att han sa det mår jag verkligen sämre av :( . känns verklige hemsk jag är 19 år !!!! . och min mamma har varnat  mig mycket för det :( 
Och psykiskt det får jag skylla mig själv , jag tänker för mycket , alla säger till mig ta livet som det kommer , men jag är en människa som vill ha koll på livet , har jag inte saker under kontroll får jag extrem panik :( . 
Så idag ska jag försöka förklara för min pappa hur det ligger till , hur jag än ska kunna gör det :( . vill verkligen inte göra honom besviken :( . Även fast han kan klaga mycket vet jag att han är stolt och glad över att jag alltid ställt upp och alltid jobbat dag som natt ! .:( 

Förlåt hjärtan att jag inte svara er igår , kände att jag behövde lite ensam tid . :/ 


Kommentarer
Postat av: m

gumman ring om du behöver prata. saknar dig :/

2009-04-19 @ 12:35:27
URL: http://mimka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0