Besviken ..

På solen :( . 
Igår njöt man hela dagen :)  , som sagt efter sista blogg inlägget skulle jag ut och cykla .
Tog min snygga hoj & cykla till mimmi , satt där säkert 2 tImmar nästan , röka & snacka massor :) 
Sen kom sussana :) , cykla lite vid grönningen & njöt av dom sista timmarna :) .
Jag & suss drog hem till mig , maxa musiken som vanligt och stutsa runder , sen kom lina och senare mimmi :) 
Igår bestämde jag daniela & mimmi att det skulle bli stan hela dagen idag , men jaha VART FAN ÄR SOLEN ?.
Pappa sa att det kan va sjöbris , eller vad han yra om , men ser ikke så ut för då borde det gå över snart ! 
Så pepps , dra täckena över huvuden & njut av sängen , själv är man ju redan upp så lika bra att stanna i detta tillstånd.
Men städa ska jag göra , om det blir sol ska jag SPRINGA ut ! :) haha . 

Nu ska jag dricka lite kaffe :)

Sol , sol svik mig inte vissa dig :D hahaha



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den lär inte komma idag alls ! :(

2009-04-05 @ 12:28:33
Postat av: mimmi

vi får steka nästa gång den där solen vill titta fram! antagligen kommer den tillbaka imorgon, bara för att vi ska jobba då igen :(

2009-04-05 @ 21:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0