Jul & nyår och allt annat , ger en panik.

Siitter och äter nån kycklinggrej jag köpte på hemköp , mkt gott faktiskt .hhehe Och snackarmed sussi i luren :)
Sluta ju tidigt idag igen , hehe nu vid jul är det mindre jobb , överskönt :)
Men ska iväg igen snart och jobba :( . mongoo är jag som tar på mig för mkt .
Eller ska man gå och göra någoot med pumbaa 2 :D ,hehe.
Susanna skulle ju komma och dricka lite kaffe men hon är ju sjuk .hehe!
Så ska hoppa in i dushen typ göra vid mig lite :) hihi .

Vad jag önskar mig den frågan har många frågat ,
Jag har ingen anning  :)
Hur ska man fira julen ?!, humm igenligen e jag ingen jul människa ! HATAR JULEN ! men jag älskar attt köpa saker till mina älskade , hiihhi :) på fredag är det lön . så då ska jag ut storhandla :D hihi.

Söndag drar jag till stockholm , för att antaglningen fira julen där uppe :)  

Nu är åretsnart slut och jag har inte festat NÅGOT ! asså verkligen seriöst tråkigt år har det varit , inte för jag är festfest människa men ibland va fan så nu blir det ferre 3 gånger detta året iallafall  ,
Nu på lördag kommer rebecca hem , ska vi ha lite förferre hos mig , utgång , efterfest hos mig ?. hahahah
Och den 25 blir det utgång:O jaa !! haha sussi fyller 18 då  , ÄNTLIGEN VI HAR VÄNTAT !
Nyår , men då blir det inte drika för mig ! , jag håller koll på er andra :)  haha .

Kläder till nyår ?!, för panik , måste leta ihjäll mej i stockholm .
Lördag blir det min svart klänning , hum hur ska man förkalra den ?! den är typ kort men ohh jag kommer inte på vad ordet heter men upplagd i olika stycken om ni fattar haha , så when i shake it , everybody goes wild ! haha och svart höga stövlar vilket jag ska gå och köpa på fredag :) . på benen inget ! grrr ! hahah ne men det är så pass litet mellan rum , så ska man lägg in nått annat där kommer jag se ut so snow women , hahah :D
25 , måste jag hitta nått nice till med :)  hahha .

aja nu ska jag ringa boka tid nere på cat flash , fixa naglarna , ögonfransar och ögonbrynen , grr och sen  hoppa på ett ben in till duschen hahahaha !!! vet inte vart jag fick det ifrån  haha (K)
                                                      
                                                        En mycket gammal lina , men söt tycker jag :) .
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0