Heellue peppps:) ...

Heellue peppps:)
Idag har jag varit på jobbet .
Städa på morgongen och fette musiken dansa med moppen och sånt :D hahaha .
Alla är verkligen så underbara mot mig :) , Lina , du är så duktig kvinna , du kommer få bästa mannen ! hahah jojo vi ser det. hahah . Folk blir helt förvånade en tjej som pizzabagare och ung , haha men tro mig får mkt beröm :P.  fan vi disskutera det iudag jag e liksom bara 18 eller ja snart 19 och jag har verkligen hunnit med mkt , jobbat som barista , servitris , pizzabagare , städerska , ekonomi assistent men ändån inte hittat det rätta jag tror jagvill bli personligassistent :) typ åt unga som har lite problem i skola osv typ hjälpa dom komma på rätt väg :)

Idag kom hajdar till jobbet , brätta lite historier och denna  hahaha .

Det va en kvinna och man som gift sig
Så sa mannen till kvinna
Mannen - Varje morgon vill jag ha frukost dukat på bordet , även om jag inte är hemma.
kvinna -  Några mer önskningar ?.
Mannen -  Kl 1 varje dag vill jag ha lunch dukat på bordet även om jag inte är hemma.
Kvinnan - Någon sista önskning ?.
Mannen - Kl 7 varje kväll vill jag ha middag dukat på bordet .Även om jag inte är hemma.
Kvinnan - Någon mer önskning min kära man ?
Mannen - Nej
Kvinnan - min kära jag har en önskning med , jag ska bli knullad 3 gånger om dagen ävenfast du är hemma eller inte . HAHAHHAAAAHHAAHAHA - gooo girl , tänk om jag vågat säga så ,hahhaaha :D
Sen öppna inte mannen sin mun mer :D HAHAHAH

Nu ska jag in och sola lite :D
Kommer säkert lite mer sen
                                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiina bilden

2008-12-15 @ 12:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0