Snart är det jul ,?! hahha

Nu sitter jag hos kusinern,´har varit ute på shopping hela dagen .
Gick och skulle fixa naglarna med men hon tyckte att mina naglar behövde vila ?!, så det sluta med lite filning och lackning och massa skit produkter med mig hem ?! . haha .
Aja imorgon är det jul , jag är ju inte jul människa men det ska bli trevligt . hehe första julen med tomte å sånt haha .

Nyår
ÄNTLIGEN PLANERAT
av mig & boockas
För drinkar och sånt hemma hos mej
sen har vi bokat bord nere på tivoli , weei :)
Så blir det mat och drinkar , sen blir det nog så att vi tillbringar kvällen där .
Sen privat efterfest hos mej hahahaahah :P

nu ska vi äta pizza hahhaha ,

Godjul ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0