Sjukan ! :(

Åkte ju upp till sjukan med min "lilla" bula :( , uhhh !!! 
Kärringen i receptionen bara nä det e inget .
Men ändån va dom tvunga och bedöva och skära upp ett litet snitt och tömma allt eller ja det som gick , och stoppa in någon plastliknade i snittet och linda om det , ska ju även ditt imorgon , så saken jag vill komma fram till är att kärringen i resceptionen borde sitta i kassan på ica ! GRRR .

Har verkligen jätte ont !! rignde till pappa , fråga om jag kunda va ledig en jävla dag! för jag måste till doktorn imorgon igen :/ men nej fan , inte ens en jävla dag kan man få ledigt :S. menmen jobb e jobb :s:(

hahaah och jo jag gick ju ut ur duschen satt upp håret lite smink och på med världens luffe kläder efter som jag inte ens kunde ha jeans:s hahaha  och ni tror inte att man träffar på någon man känner ! jovisst , haha lite skämmmig ! hahaha

nu ska jag lägga mej kolla film och nanna  :)
Sov gott peepps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0