Lördag , Sex and the city

Börja blogga igen :)
Lördag , dagen började med jobb släppade med mig susanna & lillsyrran eftersom dom nanna över hos mig igår :) .Mys kväll blev det godiis &  film och tvättning hela natten .
Sen gick vi lite istan köpte inget speciellt lite smink osv.
Gick sen till jobbet hämta nycklarna och drack lite kaffe sen hemåt .

Har krängt godis och kollat sex and the city för typ 10 gången , kommer lika mkt tårar varje gång.
Får lika mkt panik varje gång jag ser den , vart jag än är , vem jag än pratar med eller hur jag än tänker på hur andra har det så kommer det till samma slutsats att kärlek är problem ! . Jag är verkligen en kärleks människa eller ja jag var , nu mera har jag verken lust ork eller tro . Känns som man har blivit helt tom.  Att man aldrig kommer hitta den rätta !?
kommer man kunna känna något äkta igen ! ,Kommer det komma eller har man gett upp helt och hållet det har gått 3 år nu , är det inte dags ? .
Är så sjukt trött på allt och alla , ingen kan vara seriös eller respektera varandra. 
Känner mej riktigt sjuk är 19 år och sitter här ensam en lördag , sancka om trött på livet !, haha.
Jag vill inte gå ut festa , drick , springa halva natten på stan . Jag vill bara ha mitt gammla liv tillbaks.
Ha någon att gå hem till , någon att vakna brevid , någon att ta hand om se till att ens älskade mår bra , nån att skratta och mysa med , sitta på nätterna och kolla film medans han pillar mig i håret :( . nu gråtter jag nästan , hehe.
Men ingen förstår , blir inte folk trötta på att längta till varje fredag , bara för att gå ut och supa sig medvetslös och gå hem med någon ?. Som jag sa till papsen igår på jobbet jag hatar fredagar , hahah han bara lina du är ung du behöver inte planera allt nu du har hela livet framför dig , men jag tror att livet går ut på att tillbringa det med någon inte med någon ny på krogen varje helg !. Jag har varit vilsen ett tag nu men im back och jag vet vad jag vill ha och jag vill ha mitt gammla tilbaks , då menar jag typ inte exet , haha utan själva känslan  :)


Rebecca tack för smset igår :) , kom hem snart va fan ! :(  , saknar våra tider sjukt mkt med , kladdekakka , skit snacka , busringa , insprutningsysmtem ,  och alla vi har flabbat åt , haha . vi hade alltid roligt du och jag ! Hoppas vi får allt det tillbaks :)  Jag & rebecca i mitten (L) 2004 el 05 ?
                                         
Nu ska jag bädda ner mig i sängen sätta på en film och forsätta gnälla :) Imorgon blir det som vanligt jobb på morgonen sen fotboll med lillebror och kanske bio :) ! Nattinatti :)


Kommentarer
Postat av: boockas

du och jag med våra tider är oslagbara. Så är det bara !! Ingen kan ta det ifrån oss o vet du vad? Vi ska ha ännu fler goa tider tillsammans. En resa, bara du och jag (okej de där lät lite för kärleksfullt) men ja du vet jag älskar dig. haha. Nä men resa o sen ska jag dela lägenhet med dig, kansk einte den du bor i nu, men en annan sen :D bara så du vet, hihih. KÖSSSS

2008-12-08 @ 16:59:02
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0