puckoliina & boockas , så är det :)

Jobb sen 7 imorse, kom nyss innan för dörren typ . Och ja jag skulle ju jobbat till typ 1 i natt , men jag är inte robot , ska jobba kl 7 igen . :( fettfett trött på att jobba så mycket ! nästa år blir det bara ena jobbet , orkar inte att inte ha nått liv ! haha

Imorgon ska jag jobba 7 till 12 bara , sen ska jag springa som en dåre igenom hela stan och köpa alla min 150 julkalppar sen ska jag hitta en nice outfit till kvällen , för det blir utgång ?!. om jag nu inte måste ha syrran men hoppas någon annan kan ta henne för jag vill verklige UT ! va typ hundra år sen !.

Aja nu ska jag hoppa in i dushen kolla lite på film och somna in :) hihhii.

Lite bilder från tjejkvällen då när jag typ flytta in :) , 


jag och rebecca , försöker ragga utanför min trapp , haha

JAG ÄLSKAR DIG ! PCUKOLINA & BOOCKAS ! SÅ E DET !


Bara så bäst e vi :)

Happy for life !  hahaha visst e jag ;)

Kommentarer
Postat av: kalle anka

tycker du ska lägga in fler bilder på din lägehet så man kan se hur den ser ut

2008-12-20 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0