Not a bad day ?

Trodde ju det skulle bli en bad dag idag men nej nej :D
Va på jobbet , har inte skrattat så mkt på länge , jobba med nadira och monika "pappas fru"
Så satt jag å nadria vänta i en trappa så kommer det en man/kvinna ?!. HAHAHA . hon/han bara hej hej så titta vi på varandra och dog ,så råka jag lite högt säga ohh gud  nadira e det en hon eller han och nadria dog av flabb , sen vänder sig HON om , hahaha och då fick vi ett jävligt surt , JAG ÄR KVINNA ! hahahahah vi dog . hahah .  gick en runda och kolla på jysk med , hahahah .
Det är så jävla roligt att lyssna på dom 2 när vi jobbar för ingen av dom kan typ bra svenska så ska dom hålla på kommentera , typ hon ena säger han i stället för hon .hahahah så snear dom , hahahah
va hemma typ vid 3 typ tror jag :D . åt lite mat ladda ner lite låtar , sen har jag städat  måste bara säga det lutar MUUUMMMS GOTT :D  hahah städar ju varje dag men 2 gånger i veckan måste jag torka dörrar och skåp osv , hahaha :) Just nu är jag överglad lyssna på  Lady Gaga - Eh Eh (Nothing Else I Can Say) , nog df jag är så jävla glad :D asså jag bor ju brevid ett solaire och har 50 gånger gått in för att köpa cola ! men den jävla maskinen det går ju inte få ut dom :O , och nej det e inte jag som e förrvirad för idag låg där en cola som nån annan inte fått ut , hahah . funderar skarpt på att ringa dom , haha men tänk om det är så att jag bara e dum coh inte fattar och det råka va en annan dumjävel innan mej HAHAH ! Nu ska jag typ in i duschen och fixa mig lite , sen får jag se om det blir fika lite , mysmys :D eller kanske bara en runda ner i stan käkka eller ja som sagt vi får se vad det bli , fan vad jag älskar att inte jobba på kvällar  :D grrr , hahaha  :D . 

puss&heej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0