Min första riktiga ...

Min första riktiga jul , med tomte och allt :)
Tack släkt & familj .
Fick massa fint :)
Handukar , lakan , kläder , vårdprodukter , pengar , presentkort OCH SEX AND THE CITY BOXEN , the complete series , Ohh snacka om jag ska kolla ihjäll mig , LOVE IT ! :) Nu är jag hemma sitter här själv med min cola och SEX&CITY ! hhaha . imorgon blir det en lungn dag , och utgång på kvällen ?! .

Ge mig nyår :D hihihihi.

Tack min älskade familj ni betyder verkligen allt för mig :)

Hoppas alla fick en trevlig jul :D

Fan ta den jävlen som ens vågar ringa och väcka mej imorgon för det 'är första dagen på sjukt länge som jag bara kan sova precis hur länge jag vill  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0