Goodmorgon :)

Det är inte ofta man vaknar på super humör :) , supper skönt :)
Vakna upp för en timme sen hoppa in i duschen satt på datan lite frukost och tv :D
Nu lyssna jag på     brandy - right here (departed) på din gata , HAHAHAH "U know"  och känner mej på sjukt bra humör idag :)
Kanske för jag hade helt underbart sällskap igår kväll lägger man sig glad vaknar man glad ?, ibland i allafall :P.
ska dra mig till jobbet nu lite sent men har ju nycklar så ingen märker något , måste fuska ibland:$ typ första gången . haha .  Tror jag ska cykla ner , hah men sen har jag baken upp i eftermiddag :( ohhh skrämande . men man måste kämpa:) jobbar till 4  sen 5 till 8 med  .

Have a nice day , puss :D

Nyår ?
Suss vill att vi ska göra något vår lilla tradition 
Rebcca vill jag ska komma öve till oslo 
Själv känner jag för att gå på en sjukt go middag och typ bara chekka läget typ i sthlm på nått nice hotell .:)
                                  

Kommentarer
Postat av: Hej

hej

2008-12-08 @ 17:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0