God natt

Som sagt va ju och jobbade , slutade ju kl 2 idag , över skönt va det :) och inget på kvällen , riktigt lyx dag idag:)
Så jag gick hem så kom lillasyrran och hennes kompis , käkka lite mat och så sen gick dom hem . sen iväg och handlade och lina ska ju leka duktig i bland och cykla men jag kände att nee inte upp för baken med påsarna så en ängel  kom och  tog hand om dom . för jag skulle ju cykla upp för baken , men efter 100 meter tänkte jag Helllnoo , så jag joina påsarna och åkte , hahah ! Alla vet att lina har aldrig tränat och kommer nog aldrig göra heller :P hahah kanske om jag slutar röka får då kommer jag nog bli jätte tjoockiiis:D men det e skit najs att cykla i stan på morgonen för alla har så bråttom och jag älskar att se andra folk stressa det e bra  :) hahahah . Nu sitter jag här ska snart nanna :)  hoppas jag somnar glad och vaknar glad som idag/igår :D

Känn  för dina närmsta , tjaffs och störa sig på allt det håller aldrig i längden tills slut står man där själv.

Nattinatti (K)
Jaaa !! jag ska köpa en ny kamera och ta lite bilder :D hahahha . 
                                      


Kommentarer
Postat av: emelie

awe så söt bild lina , `ww

2008-12-14 @ 12:28:57
URL: http://ejel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0