fanfan ..

Ohh grr !! jag som tänkte tjuv tvätta efter 9 , för då ska man ju inte tvätta , men nejnej så klart någon tvättar . Ohhhh !!! Lär få va uppe hela natten , eftersom just nu är bara en maskin ledig , så hjar slängt in mina handukar , men måste vänta 1 timme sen msåte jag köra kläder 2 maskiner , ohh sen ska jag fakskit släng in allt i torktumlaren och torkrummet så får det va till morgonen !.  men lär ju va klar vid 1 med själva tvätningen :O ohhhh .
Menmen det behövs ananrs får jag panik om jag inte har alla kläder rena .
Har verkligen STOR städat idag och möblerat om :)  hihihi mkt fint .
Nu när det blir lite ledigt vid jul , ska jag faktiskt ut på en rjäll runda behöver köpa gadrober typ hade behövt 20 stycken men ja så många lär jag ju inte få plats med men har typ fått lägga undan halva mina kläder för jag inte har plats :( , sen ska jag köpa en Tv :) , humm ,vad behöver jag mer :. finns säkert mktmkt mer :P hahahah .
aja nu ska jag prata lite i tele , mohha !! whit the best :) u know (L)

Godnatt peppps :)
                                       fifan så snygg jag va .hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0