D,oh ! - Överhooot !

Ohh man ska upp om 5 timmar !, sitter väntar på tvätten ska bli klar sen ska det vikas läggas in lär ju ta 2 timmar till :/ och ska jobba 15 timmar imorgon , ångrar att jag började tvätta, :/ men verkligen allt har  blvit tvättat, lakan , handukar, mattor, kläder, ja allt . haha . jag ska alltid välja sämsta dagarna med all min skit :) men känns endån skönt att ha fixat allt åker söndag hemma ons-tors ? , sen har man ju lite ledigt och då vill man bara ta det lungt :)

Sjukt trött på att folk ska klaga !
Fattar ni inte , jag jobbar  7 dagar i veckan , jag är trött , sen kommer jag hem måste handla , städa tvätt . då orkar man inte gå ut och sånt !  Säg att jag är tråkig vad ni än vill ! man ser vilka som är vänner och inte ! jag trivs endån såhär , okej ibland blir det väll över tråkigt. men det är bättre slita lite nu sen när jag börjar plugga ska jag slappa mer :P hahah .

Ska bli skönt att va ledig nästa vecka :) ohh  , jag får jag aldrig va sjuk från jobbet haha :s så om jag håller på att dö , hahah :S

Aja nu ska jag springa ner och kolla om något har torkat , får panik snart ! ohhh

Hoppas ni sover gott :D

Hhaha , fjortis tiden det :) men sjukt kul hade vi :) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0