DIN GATA !

jag som typ va på toppen humör tänke jag men jag ska lyssna lite på dina gata."haha ni som vet sccch" hahaha -
Då e det en kille som önskat en låt med Eva Cassidy - Fields of Gold , och jag älskar ju bara den låten men blir helt down av den ! jag älskar ju verkligen den men kommer och tänka på min syster jätte mycket när hör denna !  Hon kommer ju alltid ha den där speciella platsen i mitt hjärta (L) .  Men det va jätte synd om killen hans fru hade lämnat honom dom hann bara va gifta 2 månder !! "SKAAAAMMM" är allt jag har att säga om det .

Nu ska jag göra lite annat än att sitta här och babbla men jag vet ni  älskar att läsa det :D och jag älskar att skriva :P mohhha !!

MÅSTE PLANERA NYÅR BÖRJAR FÅ PANIK FIFAN ! ska man festa eller ta det lungt !! nu börjar det bli panik .:P hahah . förra året jobbade jag ju alla dagar innan och efter , så ja hade ingen tid att ens köpa en outfit , så kl 10 stod jag tuanför för carlings i stan spang in och jag bvörjade ju jobbet kl 10 så hade jui 2 min på mej att hitta nått drog til mig 2 saker en guldig topp och en svart klänning med klite glitter vilket det blev . och jag hade ju 1 timme på mig att göra vid mig haha  aja detta året ska jag bara ta det lungt inget stress eller något . hahah a

                                     
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0