Daagen .

Heej .
har bara varit på jobbet idag , riktig skit va det :/  .
Sen kom persien gubben mätte och jag valde färg , blev svart eftersom det passar in bäst :)
sen har jag bara ätit duschat och nördat mig vid datan :)
Ringde ju lillsyster , orka inte sitta själv  och hon går ju i skolan 300 meter från mej ., Men du din svikare svara inte . hahahah :) Nu ska jag kolla lite film sen gå till jobbet igen vid halv 6 :) :( buuhu ,.



Va jag alltid har älskat denna låten och den texten :)
Stop writing me sweet letters and
Calling me on the phone
We argued constantly when I saw you
Always left me in the cold
I made the choice to finally go
Cause I can't stand this pain
It's time for my last tear to fall
And me to smile again
                                                                 

                                                                                                
             Jag vill åka på semester  :(  sooooollllaa !

Läste idag i tidningen  en artikel om sprit .  
- SANN LYCKA KOMMER INI IFRÅN INTE AV FESTANDET . 
Så jävla sant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0