Cold ?! hhaha

Vilket liv va , haha !
Ohh idag på jobbet va jag lite små irriterad fakstiskt ! 

Pratade med en kompis idag lite så om hur jag är , eller ja är , Det roliga är att vi började träffas lite mer så än vänner ,.
Hahha sen brätta jag lite så typ vad som händer och så nu med "kärleken" och helt plösligt insåg jag att jag är en jävla fegis !. haha . Han bara Lina , vet du vad du gör fel . HUMM NEJ ?!.
Du är helt kall , sen från ingenstans smälter du och när du inte har kontroll springer du för livet "vilket jag gjorde mot dig " , haha förlåt apa :) !. tydligen har jag översvårt att ta chanser . Och jag HATAR att slössa min tid , vet inte vf men varför ska man va med någon sen efter 2 månder hejdå , asså då hade jag kunat typ jobba koppla av eller typ ja jag vet inte :p haha . aja men jag är glad för ävenfast jag kanske vill ta en chans med någon men sen vissar de sig att det finns nått hinder , klart det känns lite tråkigt men bättre tårkigt än sitta sen 6 månder efter och böla . det e inte som jag e kall och feg tycker jag bara ett bra tänkande?.Ne nu tycker jag att jag gjort för många "försök" på ett mkt bra tag , hahah jag vet tjockis jag gör inga försök för jag "springer" för livet , men så e det inte som sagt vf spela dåliga kort , tills slut får man en bra hand hoppas man på iallafall . och det är tydligen inte bar ahur personen är utan även allt runt omkring . ävenfast man tror att killen är mest underbaraste och skulle kunna tänka sig vara med honom finns det alltid något annat som hindrar , Aja så e det !

Idag ska jag gå och äta mc , med min old mc buudie , hahah . :)

Sen ska jag sitta hela natten spela mitt nya spel , hahahaha (A) . Ska inte säga vad för spel då lär jag bli mpbbad resten av livet:P hahahah .
nu ska jag till jobb

Festa inte för mkt ikväll folk ! Sprit gör dej inte lyckligare gå köp ett spel det har jag  HAHAHHA OMG !  jag säger inte mer nu :D

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är

hahahaha sitt du & spela din freak ...Nää seriöst ring mig sen love ya

2008-12-12 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0