Bannnnanna :)

Idag har jag jobbat på dagen & kvällen som vanligt ju .
Börjar blui lite trött på det faktiskt men men bara detta året sen blir det "bara" 50 tim i veckan .
Japjap sen ikväll har jag varit med en vän lite film och så.
Nu sitter jag äter en bannana:D hahaha .
Imorgon blir detjobb 7 - 16 16 - 22 eller ska man skippa 16-22 och slappa efter som fredag ska jag jobba så här 20 timmar från på morgongen till 3 på natten , asså funderar skarpt på att typ skita i det . INTE BRA JAG VET :( .men halllo nångång måste man ju (A) haha . händer typ never ever , eller ja jag tycker den tanken börjar komma upp ofta nu :P
Men har jag semester dagar med så varför inte :P hahaha .
men som sagt vi alla vet endån att jag kommer gå och jobba thats me ! :( tyvärr .

Satt idag och tänkte ,  asså det är sjukt barsligt jag har fort.f hyllan med nallarna kvar, vid sänge  och kollar varje k väll  , som jag nu haft i 5 år typ , haha ! känns lite fjantigt man flyttar och ändån tar man med sig såna saker man inte borde !
Så när jag har tid ska jag ut med en runda i stan köpa lite fancy stuff och äntligen göra mej av med alla såna saker nog mest för jag inte har orkat ! aja vi får se om det blir av har haft denna tanken länge :P .

Är man bara sjukt blind eller ?.

Ne nu ska jag diska och plocka undan lite sen ska jag lägga mej i sängen och nanna :) .

Sov gott peeppps :D '

Lillebror är jag sjuk , men söndag måste du va frisk det är ju vår fotbolls dag :D ska släppa med dig till dk tänkte jag med :)  mohhha !!! Och självklart min underbara emme med , lillsyster (L) 
                                  
            


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söötaste ungen :D

2008-12-11 @ 07:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0