A day whit boockääs !

Morgonen började med jobb ! Men smög iväg vid 2 , hihihi.
Fick 500 av chefen , han bara köp nått fint till dig :)awww ,
Hoppas man får något på andra jobbet imorgon med , mohhhha !:) hahah
Tog med mig ltie food hem , så boockas kom och joina , sen iväg till väla . Köpt alla juklappar idag ! "Blunda när jag kollar på kontot imorgon" ´haha . Köpte även lite fint , ex hylla till badrumet , sån i trä som man skruvar upp har vi redan gjort och satt ljus och en svart rudbadrums matta :) MKT FINT BLEV DET ! Sen lite krämer och en tröja :) HIhiIH.

Jag har fått världens finaste inflyttnings presten av boockas :)
8 Stycken tavlor med bilder på oss ! Över fint , vi fick ju lite problem att sätta upp dom efter som jag har betong väggar tydligen haha ! men dom hänger "men snett " hahha

Efter väla , stack boockas på arbetsintervju och jag gick och lulla lite , köpte lite sista grejor :) hihii
Sen stack vi till mezo , latte & kladkakka , vad kan va bättre ! NOTHING :) haha .
Efter det stack vi hem till mig så har lyssna på över gammal musik och städat lite och packat in alla julklappar :)
hihihi . Imorgon åker jag till sthlm för att fira julen där trots allt :) hehe .

Från källare till marina plaza
Från Luff till still .
Hahah minnen som man aldrig glömer !
Boockas & puckoliina , så e det , så ska det va ! :)

Nu ska jag diska sen damsuga sen nattinattii  (K)

BARA ÄLSKAR DENNA BILDEN !! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det bara visar hur jävla kul vi har tsm !love you hunny !

2008-12-21 @ 23:31:14
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0