15 timmars jobb , det e döden!

Som sagt gick ju till jobbet lite över 7 , va klar vid 1 tänkte weii hem och lata mej till halv 6 . men nejnej :(
Dumma jag ska ju ha 2 jobb så det va bara iväg igen eftersom ingen annan kunde jobba så har sprungit fram och tillbaks .
07.00 - 13 hos pappa
13.00-17.30 på smack
17.30 - 20.00 hos pappa
20.00 - 22.00 på smack

Normal , nej det är jag inte , men kan inte säga nej :( mitt stora problem.
Och jag skule gått till doktorn idag :(  tror ni jag gjort det nej :(
Det har blödigt ganska mycket , just nu har jag jätte mkt ångest är rädd att det ska bli värsta inlamtionen , men som sagt jag har alltid varit dålig på att ta hand om mig själv :s tänker mer på andra :(:( . har fort.f inte gått till tandläkaren ävenfast jag har tandvärk så jag gråtter och vaknar på nätterna , jag har verkligen ångest nu men tänkte nästa vecka är man ju ändån lite ledig , men då är nog alla andra det med?!. haha . aja det man inte dör av gör en starkare , ävenfast jag sitter och lipper för mig själv

Skulle ju haft storstäd och tvätt dag idag tänkte jag eftersom jag igenligen bara skulle jobbat 10 timmar men aja :s just nu k'änner jag inte för att börja tvätta och så .inte för det verkligen behövs men jag e nojig, HATAR SMUTS !

Nu ska jag in och sätta mej i  duscehen i 30 min , haha . och måste försöka göra något åt såret
Jag fråga suz jag bara om jag fixar grejor från sjukan kan inte du lägga om det då , Hon helt panik ! men plast grejen då . hahah .

aja nu ringde mammsen ska snacka med henne lite , sovgott peppps (K)

                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0