# 1 satana



hahaha , Lördag ?! , jadu hahaha har många planer men inget lockar mej riktigt . ?!. :/
Har jobbat  :/
JAG HAR TANDVÄRK , haft hela dagen har försökt med verkligen allt .panodil , fast flytande ipren , vin och vodka ! haha jag kommer bli alkis pga min tandvärk . hahahah ! har så sjukt ont att jag vill gråtta :(
Hahah det skämmigaste va nyss , han som kör ut mat från jobbet skulle komma lämna min mobil laddare eftersom jag glömt den så ringer dom gå ut då , OPS lina står i duschen springer ut tar på mej ett par byxor å tröja typ droppar vatten från mej ! HEJ hahah och han e typ lika gammal som mej ! HAHAHAH skämmmigt värre och det ända jag sa va typ jag kom nyss ur dushen BLÖTT? tack , smälde igen dörren sprang in och jag bor ju precis vid gatan där alla kör , om någon såg mej "ursäkta" hahhaahhaa .

Ibland har jag verkligen satana dagar . hahahahhahahah ! jag dör , fattar inte vf hon kalla mej så . hahaha !! . men ingen ska veta vad det menas med ;) för då är planen åt helvete hahahahha ne det har npg blivit lite för mkt vin . men jag har ju något att skylla på TANDVÄRKEN !.  Cheery cherry bombom , gagaga . hahahah ! ne nu ska jag sluta löjla mig :D men alla ha vi flipp dagar !! CALIFORNIA WHITE THATS ALL I CAN SAY . NANANNA .

Imorgon blir det jobb med ju , så vill inet göra någt värsta idag , en vän kanske kommer över dricker lite kaffe / vin , haha !
Snart år det nyår ju , jag och suz har ju haft vår traditon att fira tsm hos en vän men detta året blir det inte samma :)
¨                                                               Nyår 2007/2008                 Innan va man ung & fräsh :p haha jag & boockas ;) jag passar mej i blond så långt och fint det va  :(  ge mig tillbaks . till sommaren grauuuw vi ses ;) hahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0